Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Euroopa domeeniregistrite 52. üldkogu
IANA Internet Assigned Numbers Authority on tippdomeenide register. EIS peab registrit .ee domeenidest - IANA peab registrit kõikdest tippdomeenidest nagu .ee, .fi, .uk, .com jne. IANA ülesanded on USA Kaubandusministeerium NTIA andnud lepinguga rahvusvaheliselt domeenindust haldavale ICANNile, kuid leping lõppeb 2015. aastal. Põletavaks küsimuseks ongi IANA haldamise ja järelvalve tulevik.
Õngitsemise vastase tegevuse töögrupp APWG Anti-Phishing Working Group teeb ülevaate 24. septembril avalikustatud ülemaailmsest õngitsemist puudutavast uuringust, uuring sisaldab 2014 esimsese poolaasta andmeid (http://www.apwg.org). Samuti teeb Hollandi .nl register ülevaate uuringust, mis käsitleb domeenidega seotud kriminaalset tegevust.
Riikide spetsiifilistest teemadest on huvitavad Norra .no registreerimise avamine eraisikutele ning Rootsi .se registri planeeritav domeeni hinna tõus.
Üldkogul koguvad mõtteid Heiki Sibul ning Maarja Kirtsi.
Päevakava https://centr.org/ga52
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid