Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Domeenivaidluste komisjon andis lahendi Vodafone Group Plc vaidluses domeeninime vodafone.ee üle
Vaidlusalune domeenimi vodafone.ee on identne kaubamärgiga VODAFONE.
Kaubamärk VODAFONE on väljamõeldud sõnaline tähis, mis kattub täielikult vaidlustatud domeeninime alamdomeeniga „vodafone“. Puudusid tõendid selle kohta, et registreerijale kuuluks Eestis ja ka väljaspool Eestit õigusi tähisele VODAFONE või, et registreerija on vaidlusaluse domeeninime järele u?ldtuntud või on asunud domeeninime kasutama või on teinud selleks aktiivseid ettevalmistusi. Registreerija ei kasuta vaidlusalusele domeeninimele vastavat nime/ tähist seoses kauba või teenuste pakkumisega ning Vaidlustaja ei ole andnud nõusolekut domeeninime registreerimiseks. Arvestades eelpool toodud asjaolusid, leidis Komisjon, et domeeninimi vodafone.ee registreeriti ilma, et registreerijal oleks olnud õigust või õigustatud huvi domeenimele ning tegi otsuse anda domeenimi vodafone.ee u?le Vodafone Group plc-le.
Lahendi täistekst on avaldatud Eesti Interneti SA veebilehelwww.internet.ee/domeenivaidlused
Vaidluse lahendaja on Domeenivaidluste komisjoni liige Madis Päts.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid