Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Euroopa domeeniregistrite 59s üldkogu
.ee-le on kõige huvipakkuvam teema kolmetäheliste geograafiliste ISO 3166-1 apha-3 koodide (EST) domeenilõppudena (.EST) vabaks laskmist. Rahvusvaheliselt domeenindust haldava ICANNi erinevad huvigrupid töötavad oma huvide nimel, rahvusvaheliste ülddomeenide ehk gTLD-e (.camera, .shop jne) haldajad on selle poolt, et ka kolmetähelised riigikoodid oleksid vabalt kasutatavad domeenidena ning rahvusdomeenid ehk ccTLD on huvitatud pigem sellest, et riikidel oleks võimalus sõna sekka öelda, kas nende kood peaks vabaks lastama. Siiski, ka kõik rahvusdomeenid pole ühel meelel. Kõigile osapooltele sobivat lahendust otsib Work Track 5, kelle norralasest eestvedaja ka ülevaate annab.
Arutelu alla tuleb rahvusdomeenide ühise seisukohta koostamine illegaalse sisuga võitlemise osas. Lisaks toimub Rootsi, Saksamaa, Šveitsi ning Tšehhi esindajate paneeldiskussioon digitaalsete identiteetide teemal. Ülevaate oma oliulisematest tegevustest annab ICANN ning ühtlasi ka hulk domeeniregistreid.
Üldkogu kokkuvõttest ja täpsemalt räägitust juba varsti .ee blogis!
Täpne päevakava on leitav SIIT.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid