Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Mis toimub Euroopa domeeniregistrites?
Esimene päev on tehnilist laadi, kogunevad halduse-, arenduse- ning turvalisuse töögrupid. Kõik töögrupid alustavad traditsioonilise tour de table ringiga, kus riigid annavad lühiülevaate sellest, mis nende rahvusdomeeni juures parasjagu toimumas on. Halduse töögrupis räägib .fr oma avaandmete ning "kustuvate domeenide püüdmise (dropcatching) tõkestamise projektist, arutletakse registripidajate akrediteerimise protsesside üle (.no, .se, .rs), tutvustatakse registripidajate rahulolu-uuringuid (.be, .eu, .pt). Samuti tutvustab .de nende uut süsteemi domeenidega kaubitsejatele. Arendustöögrupis tutvustab .jp oma aredusplatvormi, räägitakse DNS-st (Domain Name System) üle TCP (Transmission Control Protocol), kaasaegsetest krüptoalgoritmidest DNSSECis ning DNS andmete jagamisest, mõõtmisest ja analüüsist. Turvalisuse töögrupp tegeleb turvaintsidentide ja nende haldamisega teoorias ja praktikas, .lv räägib pahavarast, .jp DDos rünnakust Jaapani DNS-le ning .lv oma uuest veebist, mis on arendatud tekstfailidele. Samuti arutletakse väikeste registrite turrvalisuse tagamisest.
Info järgmiste päevade kohta homme ja ülehomme.
Kõikide töögruppide päevakavad leiad seniks SIIT.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid