Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Pressiteade: .EE domeeni hind langeb 7 euroni
Sihtasutuse nõukogu esimehe Aet Rahe sõnul on hinda võimalik langetada tulenevalt .EE tugevast turuspositsioonist ja iga aastasest püsivast kasvust. “.EE domeeni turuosa Eestis on 66 protsenti ning domeenide arv on kasvanud aasta-aastalt stabliilselt, viimase 12 kuu kasv ületab 10 protsenti. Nende asjaolude koostoime ja domeeninduse kui majandusvaldkonna edu võimaldab teenuse hinda taas alla poole tuua” ütles Rahe.
Vastavalt eile heaks kiidetud 2016-2018 aasta strateegiale kaotatakse ühe, kahe ja kolme aastaste registreeringute vahel hinna erinevus. Domeeni registreerimise tasu on 2016. aastal vastavalt registreerimisperioodi pikkusele 7, 14 või 21 eurot.
“Mul on hea meel, et võrreldes lähiriikidega oleme saavutanud .EE domeeni jaoks mõistliku hinnataseme. Näiteks on Soome rahvusdomeeni .FI hind 12, Rootsi .SE 8,5 ning Läti . LV 10 eurot” ütles sihtasutuse juhatuse liige Heiki Sibul.
Nimetatud hinnad on teenusepakkujatelt küsitavad domeeni registreerimise tasud. Hind domeeni registreerijale määratakse teenusepakkujate poolt. Hinnale lisandub käibemaks.
Lisainfo
Maarja Kirtsi
maarja.kirtsi@nternet.ee
+372 501 8379
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid