Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Askur Alase Eesti Interneti SA-d puudutavas arvamusloos esitatud ebatäpsete või mittetäielike väidete ümberlükkamine
Askur Alas jätkab tänases Ekspressi arvamusloos Eesti Interneti SA nädal tagasi alustatud teemat. Kui esimeses uudisloos olid Eesti Interneti SA antud vastused kajastatud puudulikult, siis tänases arvamusloos käsitleb Alas arvamuste kõrval ka faktiväiteid ja spekulatsioone, kuid ajakirjaniku poolt enne loo avaldamist küsitud ja asutuse poolt küsimustele antud vastused on enamiku väidete puhul sootuks kajastamata. Teatud juhtudel ei ole asutuse selgitust üldse küsitud.
Artiklis esitatud väide, et Kauts ei ole Ekspressile Politsei uurimise teemal suheldes tõtt rääkinud on väär. Lõigust võib jääda ekslik mulje, justkui oleks Kauts esitanud Politseile avalduse nõukogu liikmete suhtes uurimise alustamiseks. Alas jätab märkimata, et asutuse juhatuse liige Kauts kutsuti Politseisse ütlusi andma kui tunnistaja seoses nõukogu liikmete A. Otsa ja E. Urva võimaliku Korruptsioonivastase seaduse rikkumisega ja Kriminaalmenetluse seadustiku ning Väärteomenetluse seadustiku järgi ei ole juhatuse liikmel võimalik ütluste andmisest keelduda.
Lugupidamisega
Marek-Andres Kauts
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid