Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Eesti Interneti SA domeenipagas täitus 50 000 .ee domeeniga
„Viimaste päevade domeenide registreerimise aktiivsus – suurusjärgus 150 päevas – näitab, et väga paljud domeeniomanikud on jätnud selle sammu viimastele päevadele enne ümberregistreerimata domeenide väljalülitamist esmaspäeval. Näha on, et domeeniomanikud ei maga,“ ütles Eesti Interneti SA juhatuse esimees Marek-Andres Kauts.
„Ligi 50% 1992 – 2010 vana korra järgi registreeritud domeenidest on ümber registreeritud. Registreerija jaoks on positiivne sõnum, et kui domeenide arv kasvab praeguse trendi järgi, saame juba järgmisest aastast domeenitasu alandada," ütles Kauts ja avaldas tänu kõigile registreerijatele ja registripidajatele. Eesti Interneti SA on mittetulunduslik organisatsioon ja domeeni tasu on kulupõhine. See tähendab, et kui registreeritud .ee domeenide hulk kasvab, tasu alaneb.
Eesti Interneti SA on Vabariigi Valitsuse ja Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu (ITL) poolt asutatud organisatsioon, mille eesmärk on Eesti .ee maatunnusega tippdomeeni haldamine. Domeenireeglid ja -tasud .ee, pri.ee. com.ee, fie.ee ning med.ee osas kinnitab konsensusliku otsusega Eesti Interneti SA 6-liikmeline nõukogu, mille pooled liikmed nimetab ITL ja pooled liikmed riik.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid