Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Kas Sina hoolid oma veebilehe külastajatest?
Maailmas standardiks saanud turvalainendus DNSSEC (Domain Name System Security Extensions) on turvavõtmete süsteem, mis tagab, et internetilehekülg kuhu Sind suunatakse, näiteks internetipank, on ikka see, mille aadressi Sa veebilehitsejasse sisestasid.
EIS-i eesmärk oli, et 2014. aastal on .ee-l vähemalt üks registripidaja ja vähemalt üks internetiühenduse pakkuja (inglise k internet service provider ehk ISP) DNSSEC-i rakendanud ning vähemalt üks domeeniomanik on oma domeeni DNSSEC-iga ära turvanud. EIS tegutseb selle nimel, et kõik Eesti domeenid, mis on seotud tundlike isikuandmete või finantstehingutega, nagu e-pangad, riiklikud portaalid, e-poed, oleksid DNSSECi-ga kaitstud.
Käesoleval hetkel on täisteenust pakkuvaid registripidajaid 5, internetiteenuse pakkujad on DNSSECi oma lahendavates nimeserverites sisse lükanud ning DNSSECga on kaitstud 770 (29.09.16) .ee domeeni! DNSSECi levikut üle maailma saab näha neilt kaartidelt.
DNSSEC täislahendust, avalda vaid soovi, pakuvad .ee domeeni registreerijatele registripidajad Almic OÜ, Infonet AS, Zone Media OÜ, Name ISP ning 123domains. DNSSEC võtmeid on valmis vastu võtma kõik .ee registripidajaid.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid