Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Kus, kes on interneti kogukond?
Ühiskonna innovatsiooni alal arutleme küsimuste üle, nagu mis või kes on internetikogukond? Kas internetikogukonda on vaja? Miks ei ole vaja? Kui mitte kogukond, siis kes on kogukond? Kellele on internetikogukonda vaja? Kas riigil, tehnoloogiaettevõtetel, kondanikkonnal endal on internetikogukonda vaja? Mis ärgitab või ärgitaks kodanikuühiskonda? - Mis ärgitaks internetikogukonda? - Kas vaid teemapõhisus töötab? Kas vaid millegi-kellegi vastu võitlemine kaasab ja mobiliseerib? - Kuidas jõuda kogukonna ärgitamiseni? Kas kogukond üldse soovib kooduda ja end leida?
Arutelu modereerib tehnoloogiaajakirjanik Henrik Roonemaa, arutlevad EISi nõukogu eesimees Aet Rahe, mõttekoja Praxis kodanikuühiskonna ja riigivalitsemise ekspert Hille Hinsberg, digiõiguste aktivist Märt Põder, digiõiguste aktivist ning vandeadvokaat ning digiõiguste ekspert Karmen Turk.
Arutelu toimub tandemaruteluna ja jätkub ühikonna alalt vaba mikrofoni alale! Tandemarutelu toimub Eesti Interneti SA ja Anu Nüümse eestvedamisel kahes osas, kummaski eriilmelises arutelublokis püütakse jõuda selgusele, mida tähendab #netikogukond — ja kui see midagi tähendab, siis mida see üldse tegema peaks.Reedel 12.08 Paide Vallimäel
15‒16:30 "Kes, kus on Eesti Interneti kogukond?" Jälgi FB sündmust Ühiskonna alast.
17‒18:30 "Näpud eemale, see on meie Internet!" Järgi ka FB sündmust SIIN.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid