Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Täna alanud ICANN45. konverentsil tutvustas vastne juht organisatsiooni uut tegevuskava.
Erinevalt tavapärastest avakõnedest, mis keskenduvad Internetimaailmas aktuaalsete teemadele ja probleemidele, oli seekordse sissejuhatuse keskmes ICANN-i enda uus tegevuskava. Fadi Chehadé rõhutas, et ICANN-i tegevuse aluseks olev kõiki huvigruppe kaasav mudel (multi-stakeholder model) peab olema oma sisemisemuselt võrdne. Oluline küsimus on selles, kuidas kaasata aruteludesse kõik huvigrupid, et tagada kõikidele inimestele avatud, jätkusuutlik ning turvaline Internet. Chehadé strateegia paneb huvigrupid ICANN-i tegevuse keskmesse.
Lisaks rõhutas vastne juht vajadust muuta Ameerika Ühendriikides resideeruv organisatsioon rahvusvahelisemaks. Tõhusamaks ja kiiremaks kaasamiseks minnakse üle maatriksjuhtimisele.
ICANN töögruppides keskendutakse teemadele nagu domeeninimede süsteemi (DNS) väärkasutus, DNSSec, IPv6 ning uute rahvusvaheliste domeeninimede programm.
ICANN45. konverents toimub 14.-18. oktoobril Torontos, Kanadas. Päevakava on leitavhttp://toronto45.icann.org/
ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) on rahvusvaheliselt domeenindust haldav organisatsioon.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid