Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Täpitähtedega domeeninimede registreerimine täitis domeeniregistri üle 60 000 domeeniga
13. juunil alates kella 12.00 said registripidajad esitada Eesti Interneti SA-le täpitähtedega domeeninimede registreerimise taotlusi. Esimese 15. minutiga registreeriti 411 täpitähtedega domeeninime, kokku registreeriti eile 467 domeeninime, praeguseks on registreeritud umbes 520 täpitähtedega domeeninime. Hetkel on viimased 10 registreeritud täpitähtedega domeeninime ühistupank.ee, tänavakivi.ee, õigusteave.ee, tööleidja.ee, käsipesula.ee, lauamängud, pärlipood.ee, kütusetakso.ee, tööandjad.ee, kärner.ee ning puuhooldustööd.ee. Kõige lühem hetkel registreeritud täpitähtedega domeen on öö.ee, kõige pikem domeen eesti-inglise-eesti-sõnastik.ee, kõige rohkem erinevaid täpitähti on domeeninimes õäöü.ee.
Kokku on Eesti Interneti SA domeeniregistris 60 510 domeeninime.
Täpitähtedega domeeninimede reserveerimine ja registreerimine on vabatahtlik. Täpitähtedega domeeninimede registreerimisel kehtib tava domeeni registreerimise tasu, mille kehtestab lõpptarbijale registripidaja.
Eesti Interneti SA jagab värskeid domeeninduse uudiseid nüüd ka Twitteris,twitter.com/#!/Eesti_Internet.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid