Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
1. detsembril kaob Eesti ID nõue .ee domeeni halduskontaktile
.ee Domeenireeglite uuendamisega kaasneb mitu olulist muudatust, mis teevad .ee domeeni laiemalt kättesaadavamaks ning loovad registreerijatele ja registripidajatele lisavõimalusi.
Olulisemad muudatused:
- kaotame .ee domeeni halduskontakti kohalikkuse nõude - .ee domeenide halduskontaktiks võib olla iga füüsiline isik, olenemata kodakondsusest ja residentsusest;
- loeme Eesti digitaalallkirjaga samaväärseks Eesti e-residendi poolt antava digitaalallkirja;
- võimaldame täiendavaid isikutuvastamise viise, näiteks Euroopa riikide ID-d ja PayPal Verified. Aktsepteeritavate Euroopa riikide ID-e nimekirja täiendame jooksvalt, hetkel aktsepteerime Belgia, Soome ning Leedu ID-sid;
- parandame olemasolevate isikutuvastusviiside kasutatavust - pangaülekande (ja ka PayPal-i) puhul võimaldame edaspidi makse selgituses arve numbri kasutamist.
- loobume domeeni kontaktandmete muutmisel domeenireeglite kohustuslikest isikutuvastusnõuetest.
1. detsembril 2015 jõustuvad domeenireeglid leiad SIIT.
Jõustuvate domeenireeglitega seotud küsimustega pöördu palun EIS-i juristi Helen Aaremäe poole helen.aaremae@internet.ee, 727 1020.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid
555
555
555
555
555