Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Domeenide kaaperdamise vastu hakkab kaitset pakkuma Eesti Interneti SA juurde loodav domeenivaidluste komisjon
Komisjoni liikmeteks on Indrek Eelmets, Carri Ginter, Andres Hallmägi, Taivo Kivistik, Risto Käbi, Ants Nõmper, Riina Pärn, Almar Sehver ja Alar Urm.
Domeeninimede kaaperdamine on maailmas levinud praktika, kus isikud registreerivad oma nimele enamasti tuntud kaubamärkidega identseid või sarnaseid domeeninimesid, mis on kaubamärgi omaniku poolt veel registreerimata. Seejärel üritatakse domeeninime kaubamärgi omanikule vaheltkasuga maha müüa või kasutatakse veebilehte kaubamärgiomaniku arvelt kasu lõikamiseks, meelitades sinna avalikkust eksitades heauskseid internetikasutajaid.
Domeenivaidluste komisjon küsib vaidlustusavalduse saamisel selgitusi domeeni registreerinud isikult, kelle tegevuse suhtes vaidlustusmenetlus on algatatud. Juhul kui komisjon annab õiguse vaidlustajale, on komisjonil õigus domeeni registreering kas tühistada või anda selle õigused üle vaidlustajale.
Domeenivaidluste komisjonile annavad õigusliku aluse 29. juunil Domeenireeglitesse sisseviidud muudatused ja Domeenivaidluste Komisjoni Reglement. Reglement on tutvumiseks üleval Eesti Interneti SA veebilehel www.eestiinternet.ee. Komisjon asub vaidlustusavaldusi lahendama augustis.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid