Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Eesti Interneti SA stipendiaadid on Martin Kurgi ja Andres Põder
Stipendiaatide valikut kommenteerides ütles Kauts: „Kõik 8 kandidaati olid õppetöös väga tugevad ja nende seast kahte stipendiaati välja selgitada oli raske. Pidasime lisaks õppeedukusele oluliseks ka aktiivset eluhoiakut.“
Eesti Interneti SA stipendiaat Martin Kurgi: „Äriinfotehnoloogia erialal õpetatakse nii infotehnoloogiat kui ka majandust. Eesmärk on saada tipptasemel spetsialistiks mõlemas valdkonnas ja stipendium annab kindlasti lisamotivatsiooni.“
„Olen pärit Ida-Virumaalt Aserist. Ülikoolis õppimise ja Tallinnas elamisega on paratamatult seotud lisakulud, mis panevad valiku ette, et kas otsida ülikoolis käimise kõrvalt töökoht. Kooli kõrvalt tööl käimine, eriti esimestel kursustel, vähendab paratamatult õppimisele jäävat aega,“ ütles Eesti Interenti SA stipendiaat Andres Põder. „Stipendium võimaldab mul pühenduda õppetööle ja enese arendamisele. Eesmärk on omandada võimalikult hästi TTÜ poolt pakutav haridus ja saada tipptasemel IT spetsialistiks,“ lisas Põder. Andres Põder võtab aktiivselt osa ka üliõpilaselust kuuludes TTÜ IT-teaduskonna üliõpilasnõukokku.
Ühe stipendiumi suurus on 20 000 krooni.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid