Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Heiki Sibul nimetati ülemaailmse interneti aruteluplatvormi IGFi esindajate grupi MAG liikmeks
ÜRO peasekretär nimetas Eesti Interneti SA juhatuse liikme Heiki Sibula Interneti Governance Forumi ehk IGFi esindajate grupi MAG (ing k Multistakeholder Advisory Group) liikmeks.

MAG koosneb 40 liikmest, kes esindavad erinevaid internetihalduse sidusrühmi ning regioone. Esindajate grupi eesmärgiks on kokku panna 2025. aasta IGFi teemad ning programm, gruppi juhib Bahama Majandusministeeriumi kantsler Carol Roach.
IGF on ÜRO poolt 2005. aastal ellu kutsutud iga-aastane aruteluplatvorm, kus käsitletakse internetihaldusega seotud päevakajalisi teemasid ning väljakutseid. Ürituse programmi koostamisel on olulisel kohal ka ettevalmistused WSIS (World Summit on the Information Society) 20-aastase perioodi läbivaatamise protsessiks.
Esindajate grupi liikmed on valdkonna eksperdid ning seisavad oma kogukonna huvide eest. Lisaks löövad selle töös kaasa varasemate IGFide korraldajad, esindajate grupi juhid, aga ka ÜRO piirkondlike komisjonide liikmed ning valitsustevaheliste organisatsioonide esindajad. Esindajate liikmete täisnimekirjaga on võimalik tutvuda siin.
IGF toimub sel aastal 23.-27. juunil Norras, info ürituse kohta on leitav kodulehel https://www.igf2025.no/.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid