Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Interneti Päev 2015 – Lihtsalt üks mõte, täna, kas kujutaksid ette kahte nädalat ilma internetiühenduseta?
Mis on 2015. aasta kevadel Eesti Interneti põletavaimad teemad? Internetist on saanud majanduse “lubrikant” ning see loob kasvupinna millelegi uuele ja innovatiivsele. Kas Sa tead, kuhu Internet areneb? Me ei tea, kuid meie eesmärk on jõuda sellele teadmisele lähemale. Registreeri end Eesti Interneti Päev 2015-le ja anna oma panus!
EIS korraldab ICTWEEK 2015 raames Interneti Päeva, mille peamine idee on tuua kokku meie interneti ja kogukonna entusiastid, et arutada ja anda oma panus Eesti Interneti arengule.
Viis teemat, kümme+1 märksõna. Internet ja Eesti. Privaatsus ja Kontroll. Oskused ja Teadlikkus. Asjade Internet. Internet kui majanduse “lubrikant”.
Millal?
11.mai 2015 kell 9.30
Kus?
Ettevõtlus- ja Innovatsioonikeskuses Mektory, Raja 15.
Info ja registreerimine päev.internet.ee
Interneti Päev 2015 on eesti keeles ning osalejatele tasuta.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid