Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Miks ei saa domeeninimedes kasutada emotikone ehk meeleolu väljendavaid kujundeid?
Alates 2014. aastast annab ICANN välja Multistakeholder Ethos Award-i ehk sellega avaldatakse austust inimesele või inimestele, kes on ICANNi kogukonnas silmapaistvalt panustanud sidusrühmade kaasamisse Internetiga seotud küsimustes. Auhinna saajad panustasid täpitähtede (IDN-s) juurutamisse rahvusdomeenide seas Aasia ja Vaikse ookeani regioonis, aidates nii muuta Interneti mitmekeelsemaks ja kättesaadavamaks; ning rahvusdomeenide (ccNSO) ja rahvusvaheliste ülddomeenide kogu (GNSO) loomisele ICANNi juures. ccNSO töös osalevad pea kõik tema 161-st liikmest, kaasa arvatud .ee.
Põnev meenutus konverentsis on videolugu sellest, miks ei saa domeeninimedes kasutada emotikone ehk naerusuid, mida sotsiaalmeedias ja erinevatel platvormidel ohtralt kasutatakse.
ICANN59-t peegeldab arvudes 169 avalikku arutelu, 1336 osalejat, kelle seas 410 esmaosalejat. Tegemist oli 11nda konverentsiga Aafrikas, kust säutsuti 386 korral, tehti 303 fotot, mida vaatas 39 000 inimest.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid