Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Osale domeeniorienteerumisel!
_large.webp)
Tallinna vanalinnas stardib 25. novembril domeeniorienteerumine. Tegemist on mõnusa vabaõhuretkega, mida sobib läbida üksi, sõpradega või perega-lastega. Matk kestab umbes ühe tunni ning tuttavaks saab domeeniohtudega, keda on kujutatud fantaasialoomadena. Kas leiad linnast üles kleebised, millel kujutatud veis-puuk, pekkis suitsupääsuke, hispaania IT-tigu ja teised säärased elukad?
Kõigi 12 kleebise leidmisel on abiks kaart, legend ja küsimused Nutilogi äpis. Igal kleepsul on kood, mis tuleb sisestada äppi. Punkte võib läbida endale sobivas järjekorras. Läbima ei pea kõiki punkte.
Stardikohaks on Vabaduse väljak ja lõpetada saab endale sobivas kohas. Seigelda võib jala või rattaga ja seikluse läbimiseks on aega 4 tundi stardihetkest.
Domeeniorienteerumise pingerea avalikustame seikluse lõpus 8. detsember 2024. Kõigi osalejate vahel loositakse välja ka auhindu. Domeeniorienteerumine on kõigile tasuta - osalemiseks on vajalik tiimi registreerimine Seiklusministeeriumi kodulehel: https://www.seiklusministeerium.ee/domeen/.
Tutvu kõikide domeeniohtude ning nende vältimise võimalustega lehel domeeniohud.ee.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid