Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Otsime kõige eestimaisemat .ee domeeni!

Nimevõistluse auhind antakse välja kümnes kategoorias:
- tootmisettevõte;
- teenindusettevõte (sh kaubandus, toitlustus, majutus);
- vabaühendus;
- haridus- ja kultuuriasutus (huvikoolid, raamatukogud, rahvamajad jms);
- aasta uustulnuk (äriregistri esmakanne on tehtud 14.03.2024 kuni 15.09.2025);
- õpilasfirma (registreeritud Junior Achievement Eestis 2024/2025. õppeaastal);
- .ee lõpuga internetiaadress ehk rahvusdomeeninimi;
- kaubamärk (registreeritud Patendiametis või Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis; kaubamärgi omanik on Eesti ettevõte);
- ettevõtte tunnuslause või nimelugu;
- rahva lemmik.
Kandidaatide esitamise tähtaeg on 15. september 2025 otselingil https://bit.ly/ehe-eesti-2025.
Nimevõistluse ühe eestvedaja, Keeleameti peadirektori Ilmar Tomuski sõnul võib ettevõtmise kontseptsiooni autoriks lugeda Paul-Eerik Rummot. „Rummo idee oli, et võiksime äri- ja ettevõttenimedesse saada rohkem eesti keelt mitte riigi sunni ja karistusega, vaid positiivsuse ja tunnustuse abil,“ avab Tomusk võistluse sünni põhjuseid. Tomuski sõnul on ettevõtjad konkursi väga hästi vastu võtnud ja tunnevad tunnustuse üle alati rõõmu. „See on kindlasti oma mõju avaldanud, mis võib olla suuremgi kui mõne seaduse regulatsiooniga saavutaks,“ leiab Tomusk, et konkurss on meie ettevõtlusmaastikul jätkuvalt vajalik.
Võistluse võitjad valib žürii, milles on esindatud keele- ja ettevõtlusvaldkonna spetsialistid. Kategooriaülene rahva lemmik valitakse oktoobris internetihääletuse teel. Võistluse tulemused tehakse teatavaks Emakeele Seltsi kodulehel ja auhinnad antakse võitjatele pidulikult üle oktoobris.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
_large.webp)
Uudised
Statistika
Globaalse domeenituru ülevaade
Globaalne domeeniturg on viimase aasta jooksul pöördunud taaskord kasvu suunale. Käesoleva aasta aprilliks oli maailmas kokku hinnanguliselt 380 miljonit registreeritud domeeninime. See näitab, kui oluline on domeeninimi iga ettevõtte, organisatsiooni või inimese jaoks, kes tahab olla internetis nähtav.

Uudised
Domeenivailduste Komisjon
Kui domeen muutub relvaks: miks peame oma digitaalse identiteedi eest seisma
Me kõik oleme kuulnud juhtumitest, kus petturitel on ettevõtte töötaja kaudu õnnestunud välja petta sadu tuhandeid eurosid – ja seda siinsamas Eestis, haritud inimeste arvelt.

Uudised
turvalisus
Kadunud kontod, kadunud kliendid: mida teada sotsiaalmeedia kontodega kaasnevatest riskidest?
Tänapäeva digimaailmas on sotsiaalmeedia ettevõtete turunduse ja visuaalse identiteedi lahutamatu osa. Sotsiaalmeedia ei ole enam pelgalt lõbusate piltide postitamise koht - sellest on saanud strateegiline turunduskanal. Siiski võivad kaasneda ainult sotsiaalmeedia kanalitele üles ehitatud turundusega erinevad ohud. Kuidas täpsemalt? Selgitame lähemalt.
Kommentaarid