Uudised, sündmused ja blogi

Siit leiad kõik meie uudised, blogipostitused ja ürituste, hoolduste ja katkestuste informatsiooni.

Tagasi

Domeenid kui turundussõnumite kandjad? Aga miks mitte!

Alustuseks aabitsatõde – üks komponent turundussõnumite edukuses on see, kui palju suudavad need vormilt või sisult konkureerivatest sõnumitest eristuda. Eristuvusest tekkiv suurem tähelepanu konverteerub kas paremaks bränditeadlikkuseks, enamateks ostudeks või mistahes turundaja poolt eesmärgistatud väärtusteks.

Domeenid kui turundussõnumite kandjad? Aga miks mitte!

Loomulikult peab kaaluma, milline on selle nn eristumispüüde rahaline mõttekus - ideaalis võiks kulu olla võimalikult madal ning saadav tähelepanu võimalikult suur. Ent mõnikord saab väga hea hinna ja tähelepanu suhte kätte juhul, kui sõnumeid edastakse uudsel moel ning jackpoti võib võita see, kes tuleb sellise lahendusega välja esimesena. Siin üks mõte selleks.

Aja jooksul on olnud mitmesuguseid lühisõnumite lühivorme – telegramm, peiler, SMS, siis aga juba Twitter ja riburadapidi veel paljud. Kuid üks ilmne asi on aga jäänud sellel järjest digitaliseeruvas maailmas tähelepanuta – ka domeenid saavad olla sõnumite kandjad.

Neidki saab pidada lühivormiks sõnumite edastamisel ning teadmiseks, et ühe domeenisõnumi maksimaalne pikkus on kuni 63 tähemärki, lisaks punkt ja EE.

Kuidas edastada sõnumit domeeniga? Näiteks võib teha mitmeid pikki domeene ja suunata neid ühelt teisele nii, et domeenidest moodustub mingi nn suurem tähendus. Või siis teha üks hiigelpikk URL ning paluda klientidel see brauserisse sisse tippida.

Täpselt nõnda tegi USA õlletootja Miller, kes lõi 62 tähemärgi pikkuse domeeni ning selle otsa veel unikaalse uudisele viitava 836 tähemärgiga URLi. Ning defitsiidi-tunde loomiseks said 5000 esimest, kes domeeni brauserisse tippisid (loe: või kopeerisid?), Millerilt 8-dollarilise vautšeri.

Ja mis on sellise domeen-kui-sõnum kampaania tugevuseks? Esiteks see, et see on uudne, mistõttu on potentsiaal eristumiseks. Teiseks, domeenid on turunduskulu mõttes väga soodsad ning kolmandaks, domeenile jõudev liiklus on ka hästi mõõdetav.

Seega – kui Sul on plaanis oma turundussõnumite „kehaks” valida rahvusdomeen ehk .ee lõpuga aadressid, telli need meie akrediteeritud registripidajatega ning mis muud kui edu!

PS. kes tahab vaadata, kui pikk on see 836 tähemärgiga domeen, saab seda näha videost:


Kommentaarid

Email again:

Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi