Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Liitu: algab maailma suurim interneti arutelufoorum IGF!
2. - 17. novembril toimub 15ndat korda maailma suurim interneti arutelufoorum IGF (Internet Governance Forum). Kuigi olude sunnil on ÜRO poolt korraldatav üritus esmakordselt täielikult virtuaalne, loodame et just videosilla vahendusel on see igaühe jaoks varasemast hoopis hõlpsamini kättesaadav.

Ürituse mastaap on muljetavaldav - 12 päeva jooksul toimub 250+
arutelupaneeli, kuhu on registreeritud üle 3000 osaleja enam kui 160
riigist. Foorumi kande- ja kõlapind on ühiskondlikult
väga lai - esindatud on nii riigi- kui erasektor, kodanikuühiskonna aktivistid; lisaks saavad üritusele registreeruda kõik huvilised, kes
soovivad interneti tuleviku osas sõna sekka öelda.
Foorumi egiidiks
on „Internet inimkonna kestvuse ja solidaarsuse teenistuses” ning
diskussioonid on jagatud nelja suure teemaploki vahel - andmed,
keskkond, kaasamine ja usaldus. Siitsamast alt leiad iga teema kohta käivad põhiküsimused.
Foorumi eelüritused, tutvustavad sessioonid ja
avatud foorum toimuvad 2.-6. novembril. Täies mahus algab foorum
9. novembril ning sealt edasi on IGF töötubade, paneelide,
ümarlaudade ja kokkuvõtvate arutelude päralt. IGFi ajakava leiab
siit.
Katsume oma kanalites ka jooksvalt ürituse kulgu ja põhilist peegeldada - jälgi märksõna #igf2020!
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi

blogi
domeenid
Pilguheit Euroopa domeeniturule
Teeme regulaarselt ülevaateid .ee arengutest, kasvust ning trendidest. Hea aeg on aga pilk heita ka Euroopa domeeniturule ning vaadata, kuidas positsioneerib selles .ee.

uudis
domeenid
Soovid endale kohanimega veebiaadressi? Nüüd on see võimalik.
Eesti Interneti Sihtasutus toob turule üle kümnendi reserveerituna ja blokeerituna hoitud domeeninimed. Omanikke ootavad paljud eksklusiivsed domeenid - mitmed Eesti kohanimed, riiginimed, tähed ning numbrid.

blogi
turundus
CENTRi turunduse töögrupp võttis luubi alla kampaaniate erinevad formaadid
Sügisene novembrikuu tõi CENTRi turunduse töögrupi Stockholmi, et võtta luubi alla erinevad turunduskampaaniad, nende tulemused ning mõju. Arutati ka tulevikku vaatavaid teemasid ning jagati kolleegidega väärtuslikke kogemusi ja nõuandeid.
Kommentaarid
555
555
555
555
555