Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Registreerisid kampaania jaoks domeeni? Siin on sulle viis nõuannet, mida silmas pidada
Miks peaksid registreerima kampaania jaoks domeeni?
Vastus on lihtne - selle tegemine annab sulle täiendava ning väga tõhusa turundusväljundi. Domeen aitab toetada ka kampaania põhisõnumit ning jääb sihtgrupile paremini meelde. See on eriti oluline siis, kui turundus jõuab digikanalitest kaugemale. Enamikel juhtudel kasutatakse kampaanias meeldejäävat ning üldisemat märksõna nagu it-vaatlik, vaktsineeri, osturalli või isegi kampaania. Kuna tegemist on märksõnadega, mida kasutatakse infootsingus, on see hea võimalus silma paista erinevates otsingumootorites.
Viis nippi, kuidas vältida kampaaniadomeeniga seotud ohte
Veendu, et kampaania nimega domeen on vaba. Saad seda mugavalt teha erinevates otsingumootorites. Oluline on seda teha paralleelselt kampaania nime valimisega, et kampaania ja domeeni nimed kattuksid. Soovi korral saad domeeni suunata enda kodulehel olevale maandumislehele.
Ära riku teiste õigusi. Kõlavad nimed võivad olla kaitstud kaubamärgiga ning sellisel juhul ei ole sul domeeni osas õigustatud huvi. Juhul, kui oled teadmatusest registreerinud kaubamärgiga kaitstud domeeni, võid sellest peagi aga ilma jääda. Kontrolli, kas valitud nimi on kaitstud Euroopa kaubamärkide andmebaasi otsingust.
Registreeri kampaaniadomeen 3-5 aastaks. Kampaaniadomeeni registreering peaks olema kampaania toimumisajast oluliselt pikem. Nagu eelpool mainitud, on tavaliselt tegemist meeldejääva ning laiaulatusliku nimega. See tähendab omakorda suuremat avalikkuse huvi domeeni omandamise vastu. Kui domeeni taga on kampaania jooksul tekkinud suur veebiliiklus, kasvatab see domeeni väärtust veelgi. Sisuliselt on kogu digikampaaniale kulutatud summa otsene investeering maandumislehe nähtavuse suurendamiseks. Seega annad domeenist enneaegselt loobudes ära ka sellesse tehtud investeeringu. 3-5-aastane registreering (sõltub nime atraktiivsusest ning kasutamise perioodist) on piisav aeg, mil liiklus on märgatavalt vähenenud ning sellesse tehtud investeering end ammendanud.
Ära anna domeeni konkurentidele. Võid end leida just sellest olukorrast juhul, kui otsustad kampaaniadomeeni registreeringut mitte pikendada peale esimest kasutusaastat. Sellisel juhul jõuab domeen oksjonile, kus selle vabanemine pälvib laiemat tähelepanu. Info võib jõuda ka konkurentide kõrvu, ning kuna domeeni omandamine on võimalik kõikidel huvilistel, võib seda tulevikus kasutada ükskõik kes. Konkurentidel on võimalus domeen suunata enda lehele ning seega kasutada enda jaoks ära varasemat veebilehe liiklust.
Võta domeenist maksimum. Üks domeen ei pea tähendama ühte kampaaniat. Mõtle turunduskampaaniat või üritust planeerides läbi, kas valitud märksõnaga domeeni oleks võimalik kasutada tulevikus mõne teise kampaania või tegevuse raames. Domeeni on alati võimalik kasutada ka täiendavas brändingus või suunata see ettevõtte pealehele. Nii saad võtta kampaania kaudu genereeritud veebiliiklusest totaalse maksimumi.
Kokkuvõttes pakub domeen erinevate turunduskampaaniate, lühiajalistele projektidele ja ürituste jaoks olulist väärtust. Nutikad nipid kampaania domeeni haldamisel aitavad domeeni kaudu saadavat kasu maksimeerida ning vältida võimalikke ohte. Eesti klientideni jõudmiseks on vaieldamatult parim viis just .ee domeen. .ee domeeni saad mugavalt registreerida meie registripidajate kaudu.
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi
Kuidas vältida domeeniohte? Kuus põhjust, miks peaksid pikendama oma domeeni registreeringut
Kas tead, kuna aegub sinu .ee domeeni registreering? Anname sulle kuus põhjust, miks peaksid võimalike küberohtude vältimiseks õigeaegselt pikendama enda domeeni registreeringut.
Ootame kogukonna tagasisidet EISi uue perioodi strateegiale
Eesti Interneti Sihtasutus (EIS) on kokku pannud oma järgmise perioodi strateegia eelnõu. Ootame sellele nüüd tagasisidet ja ettepanekuid ka kogukonnalt – saad seda teha kuni 27. oktoobrini.
Tänavune parim eestikeelne rahvusdomeen on kõmu.ee
18. oktoobril kuulutati Eesti Keele Instituudis välja 2024. aasta silmapaistvamad eestikeelsed ettevõttenimed. Juba üheksandat korda toimuval nimekonkursil „Ehe Eesti – Eesti ettevõttele eesti nimi“ anti esimest korda välja ka parima eestikeelse kaubamärgi ja rahvalemmiku tiitlid.
Kommentaarid