Uudised
.ee ja domeenindusega seotud uudised
Rahvusvaheliselt domeenindust haldav ICANN koostab uut strateegiat
Täna algas ICANN47 konverents, kus tutvustatakse organisatsiooni järgmise viie aasta strateegilise plaani koostamise protsessi.
Rahvusvaheliselt domeenindust haldav ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) alustas juunis uue strateegia planeerimist, et luua visioon järgneva viie aasta tegevuskavast. Planeerimisprotsess on integreeritud uude myICANN platvormi, mis annab võimaluse kõigile protsessis osalemiseks.
myICANN on veebipõhine infoportaal, kus iga kogukonna liige saab luua enda huvidele vastava keskkonna, mis teeb ICANN-i kodulehel oleva informatsiooni leidimse lihtsamaks suurendades teabe kättesaadavust. Portaali eesmärk on sidusrühmade laiem kaasamine.
ICANN-i rahvusdomeenide haldajaid koondavas töörühmas (ccNSO) arutatakse organisatsiooni finantsküsimusi, ICANN-i uue strateegia planeerimist ning rahvusvahelise sidusrühmade koostöömudeli temaatikat. Sessioonil annavad viis rahvusdomeenide haldajat ülevaate kuidas mudel nende jaoks töötab.
Valitsuste esindajaid koondav GAC (Governmenal Advisory Commitee) keskendub uute rahvusvaheliste tippdomeenide programmi avamisega kaasnevatele teemadele.
Sessioonid hõlmavad samuti DNSSec turvalahendust, IPv6 ning domeeninimede süsteemi (DNS) väärkasutust.
ICANN47 avalik konverents toimub 14-18 juulil Durbanis, Lõuna-Aafrika Vabariigis. Päevakava on leitav http://durban47.icann.org/
Veel uudiseid, sündmusi ja blogipostitusi

blogi
domeenid
Pilguheit Euroopa domeeniturule
Teeme regulaarselt ülevaateid .ee arengutest, kasvust ning trendidest. Hea aeg on aga pilk heita ka Euroopa domeeniturule ning vaadata, kuidas positsioneerib selles .ee.

uudis
domeenid
Soovid endale kohanimega veebiaadressi? Nüüd on see võimalik.
Eesti Interneti Sihtasutus toob turule üle kümnendi reserveerituna ja blokeerituna hoitud domeeninimed. Omanikke ootavad paljud eksklusiivsed domeenid - mitmed Eesti kohanimed, riiginimed, tähed ning numbrid.

blogi
turundus
CENTRi turunduse töögrupp võttis luubi alla kampaaniate erinevad formaadid
Sügisene novembrikuu tõi CENTRi turunduse töögrupi Stockholmi, et võtta luubi alla erinevad turunduskampaaniad, nende tulemused ning mõju. Arutati ka tulevikku vaatavaid teemasid ning jagati kolleegidega väärtuslikke kogemusi ja nõuandeid.
Kommentaarid